Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, April 23, 2011

apa dah jadi????

hidup ini kdg2x ia berpatah balik ke zaman dulu kala...teringin jd kanak2x la...awal remaja la..hhmm sbb xsedar lg diri dh tua...tp...ini memang aku xleh sangkal...hmmm mcm mana aku leh tertg cite yg dh lama org tinggalkan..hmmm tgk semula la...bkn pe..best sgt citenye...yg paling aku suke cite....hhhmmm cer cite..cer cite..."baby day out" & "50 dates"....cite baby tuh memang lawak..aku suke tgk sbb baby tu sgt comel....kalaulah dpt anak mcm tuh..huhuh...dok penyek sokmo la..hahhah jom tgk gambar baby nih...nyanyannya....booboo booboo

my baby

ok x???

ni cover filem cite nih:-


ok...tu pasal baby..nih pasal bercinta plak...mestilah yg menjadi igauan hatiku filem 50 dates kan...so romantic...lgpun dlm byk2x cite inggeris..pompuan ni lah yg paling aku suke...santek sangat.....jom tgk gambar------------------->


~film cover~




No comments:

Post a Comment