Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, May 3, 2011

Pelikkah Aku

Hmmm....soalan yg menghantui hidup...dah 3 tahun aku menetap n belajar kat UPM nih....senda gurau, suka duka, gelak tawa, sendu sendawa sume ada....selama 3 tahun nih aku baru sedar aku nih xde jalan yang tetap dlm memilih haluan ke hadapan. tp kwn aku kata xpe..kepelbagaian itu menunjukkan aku sorg yg unik...mana xpeliknye...aku amik kos Bacelor Pengajian Pengguna (pasaran,pengurusan,hak2x pengguna)...tup2x bila minor aku pilih Perumahan(landskap,hiasan dalaman,rekabentuk dll)....time wat projek thn akhir plak mcm mana aku buleh memilih Pemakanan....patot aku rasa berat je aku nk bawa...rupa2xnye benda 2 yang serupa tp berbeza...OMG....sebenarnye xde mende pun nk tulis saje je...wek.




Sweet Strawberry : iRa is PELIKS

No comments:

Post a Comment